15 Mayıs 2017 Pazartesi

Sleek i-Divine Sunset Far Paleti

Herkese uzun bir aradan sonra merhaba!

Maalesef bir süredir buralara zaman ayıramıyordum. Takvimim öyle yoğundu ki blog için ciddi anlamda fazla yazım birikse de bir türlü bilgisayarın başına geçip yazı yazacak vakti bulamadım 😩 Neyse ki bugün geri dönüş yapabildim! Ayrıca yazmayı da çok özledim 😢

Genel durum girizgahını bitirdiğime göre bugünün yazısının konusuna; Sleek i-Divine Far Paletlerinden Sunset'e geçebiliriz 😊

Sleek i-Divine Sunset



Sleek ülkemize geldiği günden beri far paletlerinden birini satın almak aklıma düşmüştü. Ancak o kadar çok seçenek arasından hangisini alacağıma karar vermek zor oldu. Elimde çoğunlukla doğal, toprak tonlarında paletler olduğu ve Sunset de ismi gibi bu güzel renklerden oluştuğu için bu palette karar kıldım.

Ürünün klasik diğer Sleek ürünlerinde olduğu gibi mat siyah, kaliteli, aynalı bir ambalajı var. Her ne kadar çabuk kir tutsa da ben bu mat siyah ambalajları çok seviyorum. Paletin içinden çift taraflı sünger aplikatörlü bir fırça çıkıyor. Bu tip fırçaları kullanmadığım için yorum yapamayacağım ama acil durumlarda kurtarıcı olabilir.

Sleek i-Divine Sunset

Palet 1 mat, 11 ışıltılı toplamda 12 adet fardan oluşuyor. Ne çok yumuşak ne de çok sert yapılı, orta düzeyde yumuşaklığa sahip farlar.Tozutma sorunları var ama tahammül edebilecek düzeyde. Bazsız denemedim fakat özellikle far bazı ile desteklendiğinde gayet yüksek kalıcılığa sahipler. Pigmentasyon konusunda çok başarılılar, bazsız dahi çok yüksek pigmentasyonları var!

Sleek i-Divine Sunset

Farları uygulamak, dağıtmak, karıştırmak çok kolay. Renkler görüldüğü üzere muhteşem! Sağ üstteki mavi far dışında hepsi benim kullanabileceğim tonlar. Sıcak, ışıltılı, renkli; kızıl, pembe, mor, turuncu bu güzel tonların içinde mavi far ne alaka pek çözebilmiş değilim 😄

Haydi gelin renklere detaylıca bakalım (renkler bazsız uygulanmıştır) :

Sleek i-Divine Sunset

(Soldan sağa doğru)
Nightfall: Mat siyah. Benim için banko bir renk çünkü çoğu zaman kirpik diplerime eyeliner gibi mat siyah farlar kullanıyorum.

Horizon: Sıcak tonlu, altın tonlarda ışıltılı, kızıl-pembe. Paletteki favori renklerimden.

Solstice: Sedefli, bakır-turuncu karışımı bir renk.

Afterglow: Işıltılı turuncu. İçerisinde altın yansımalar var.

Sunrise: Işıltılı sarı.

Skyline: Makyajda kolay kolay kullanamayacağım parlak mavi! Sedefli, parlak ve net bir mavisi var. (Bu rengi kesinlikle sevemedim 😃)

Sleek i-Divine Sunset

(Soldan sağa doğru)
Dusk: Işıltıları daha belirgin olan mor, mürdüm karışımı çok güzel bir renk. Özellikle gölge rengi olarak çok başarılı.

Eve: Horizon'un biraz açık tonu, sedefli, turuncu-pembe-kızıl karışımı bir renk.

Dawn: Dawn da Solstice'in biraz açık bir tonu yine ışıltılı ancak turuncu yansımaları daha belirgin.

Golden Hour: Işıltılı bronz, kahve, gold karışımı kurtarıcı bir ton.

Starry: Sedefli şampanya rengi. Yine banko renklerden bir tanesi.

Serene: Işıltılı açık pembe. Bu renk de tatlı tonlarda, kurtarıcı renklerden.

(Görsellerin üzerine tıklayıp büyüterek renklere detaylıca bakabilirsiniz.)

Yüksek kalıcılığı ve pigmentasyonu, kolay uygulanabilirliği, güzel renkleri ile benim favori paletlerimden bir tanesi oldu Sunset. Bir şans vermenizi tavsiye ederim!

Sleek markalı ürünlere Gratis mağazalarından ulaşabilirsiniz.

Sizin Sleek Sunset Far Paleti ile ilgili düşünceleriniz neler?

Sevgiler.

4 yorum:

  1. güzel ünlerde kullan canım oldukça başarılı ir palet

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım, kesinlikle :))

      Sil
  2. Efsane bir palet cidden mavi haric hepsi kullanılabilir:)

    YanıtlaSil